08 januari 2009

Skoldags och träning

Då är det bara att gå tillbaks till dom gamla banorna. Eller, nästan iaf. Dagen började med att min mobil ringde, alltså väckarklocka, kände verkligen inte för att träna idag, var såå trött. Men jag masade mig upp och bäddade, hade packat igår, så det var bara att ta något att käka, sen sticka till stan och ta bussen till Ryahallen. På torget träffade jag Jesper =) sen kom Sanna, tror jag hon heter, eller ngt xD haha och innan bussen kom, såg jag Daniel :D och han såg ju mej såklart, plus Emil Krantz och några andra :) gav Daniel en stor kram :D det va as längesen som jag såg honom, men han är alltid lika go och snäll :D Sen hoppade vi på bussen, som var fullt med människor, och in i bussen kom Sofia =) så hon satte sig i mitt knä eftersom att det inte fanns plats. Ehm...aa sen så kom vi ju fram, och jag sa att jag inte kände för att träna idag till Janne, men jag tvingade mig att byta om och börja värma upp, för liksom, har man redan börjat med något så ska man bannemej inte ge upp :) Och, vi började med Doppboll som uppvärmning, inte direkt ngt som jag gillar men funkar iaf! Sen typ små övningar, sen gjorde vi ngt skit jobbigt på en tjockmatta men de orkar jag inte skriva ner xD jag är lat idag!

Sen kom man till skolan, hade INGA lektioner idag xD haha gött! Så slutade efter elevrådsmöter, sen stack man hem, tog ngt att äta, sen sätta sig datorn och bara checka runt :) Imorgon är det träning igen, ganska skönt :) Och nu börjar jag känna att jag kommer in i tränings ryttmen :D Älskar träning nu :D ska fan få tillbaks mina magrutor :D<3 Men ni får ha en god fortsättning :)

Love' Sandra

Inga kommentarer: