10 december 2008

You're Hot 'n Cold

Det va ett tag sen som jag skrev något. I måndags så färgade jag ju håret till svart och jag kan säga att jag är rätt nöjd faktiskt, även om jag tyckte att det var för mörkt men de får jag leva med. Ska nog inte färga på ett tag för annars så förstör jag mitt hår och så.

Och i Tisdag så va man hos läkarna och kollade upp några saker. Tråkigt! Men de gick fort och jag fick ju sova en del där ;) sen kom man till skolan och hade en lektion på 30 minuter sen så slutade man för dagen. Sen så gick man hem och bakade Cornflakes kakor, sen så ville Joel att jag skulle ringa honom och då gjorde jag de, och då ville han att jag skulle komma ner till stan, jag blev ju paff eftersom att jag trodde att han var i Göteborg och så men tydligen så behövde han inte gör något förutom att prov, för han har ont i höfterna eller något. Så jag vandrade ner mot stan och där står sötnosen och ler :) så söt!<3 Vi gick sen runt i stan en stund och han vet inte vad han ska köpa i julklapp till Nicke och mig men jag sa att han först inte behöver köpa något men om han ska köpa något så behöver det inte vara något märkvärdigt :) tanken som räknas :D

Sen så tog han 3 bussen hem och jag stack hem och duschade, sen tog jag 4 bussen till honom. På vägen så ringde han, för han hade nämnligen hört att jag bakat dom där kakorna så han ville också baka sådana :) så jag mötte han vid Ica där han bor, vi köpte då sirap, de fanns ingen vanlig så vi fick ta ljus men de går lika bra. Sedan gick/sprang vi hem, jag jagade honom ;) hehe...fick en bit mat hos honom, gott :) och sen började vi baka. Dom blev as goa :D han åt typ 8 eller ngt och jag åt 2 xD haha kak monster ;) men men vi kollade tv och sen tog jag 19.43 bussen som vanligt. Kom hem och åt lite mackaroner och köttbullar :D mums!

Som sagt, aja senare idag så ska man kanske åka till Joel, måste också hämta min laddare till iPoden. Sen så får vi la se. Kanske så flyttar man ut idag med...yes!!
Igår så va de även 4 månader med världens underbaraste människa! Älskar dig Joel med hela mitt hjärta och mycket mer!<3<3

,ciiaooo

Inga kommentarer: