05 december 2008

Run for your life

Springa, det är fan det bästa jag vet. Nu för tillfället iaf. Imorse så vaknade jag vid kvart i 7 ungefär, fast somnade om men sen kom pappa in vid 7 och sa att jag måste gå upp! Så det var bara att tvinga mig själv upp ur sängen, packa, slarv bädda, tvätta ansiktet och sen stick upp och käka. Till frukost blev det dock 2 mackor och ett glas med mjölk. Hade tänkt att göra te men det blev inte så. Hann inte, plus att vi inte hade någon go smak. Aja, sen så drog man ner till stan för att ta 1:an till Ryahallen, träffade Saga på buss torget och vi skulle ta samma buss. Fiifän vad mycket folk det är asså! Shiit möö med människor, men sen när vi åkt förbi Viskastrands gymnasiet så är de knappt nån på bussen. Robin va på samma buss också men det märktre vi inte förän vi typ skulle av :) På friidrotten så tränade vi typ intervaller, ganska kul faktiskt, och inte för jobbigt! Men jag känner också att min kondition är bättre än i Augusti iaf! Det är ju bra!
Nästa vecka på Söndag ska jag tävla i friidrott :D sjukt kul!! Jag ska hoppa längd och höjd hopp! Får se om jag ska springa 400 meter men tror inte det! Robin ska också vara med, sen vet jag inte om Lova eller Saga ska vara med, Inte Amanda heller för den delen. Men ska la fråga dom sen. Hoppas Joel kan komma och kolla ;) då jag skämmer ut mig som mest xD haha!

Har bara 2 lektioner idag, sista lektionen är Arbets sätt och lärande. Och idag ska vi försöka ta oss ut ifrån vårat klassrum, vi ska alltså bli inlåsta, men det enda som jag vet är att vi ska sammarbeta! Sen efter skolan ska jag åka med Sandra nr 2 och rida, rider nog i 2 timmar kanske, sen åker jag till Joel vid 6, och åker hem med 10 bussen (22.13)

Skriver nog inte mer idag, imorgon ska man på kalas hos min farbror som fyller 51 :D jihuu! Det betyder att vi ska äta thai mat och sen tårta :D
Men ni får ha det bra! Puss på er!<3

,Ciiaoo

Inga kommentarer: