21 december 2008

Farligt, nästan dödligt

Det var inte direkt en sådan lyckad fest igår men de funka. Som sagt, först så fixade vi oss på judon, jag skulle haft på mig mina hip hop kläder men de såg lite dumt ut eller så eftersom att jag skulle på fest, så de blev leggins med korta shorts, linne och en typ jätte ur-ringat linne. Sen ett par tyg skor som jag fick låna av Lova, de va storlek 39 tror jag och jag har liksom 41 eller ngt egentligen. Men men, vi drog mot stan, jag hade ju bara ätit en halv macka till frukost, sen inget mer, så Amanda bjöd mig på en hamburgare, de gick ner ganska snabbt men mådde dåligt ändå...Men sen så gick dom och tog ut pengar och vi begav oss mot Sjöbo till nån/några som Julia kände. Där förfestade vi, fick en drink av en av dom som bodde där, och jag vettefan vad det va i den...men de va inte så jävla smart av mig att dricka de heller. Efter en stund så stack vi då där den riktiga "festen" skulle vara. Lite längre bort, så vi väntade på bussen där Stisse och Niclas Persson skulle vara. Vi träffade dom och sedan drog vi till någon som hette Micki eller ngt. Hon kallades så iaf, och jaa de va ju inte direkt någon fart på den festen...jag va trött och deppig, och några va hungriga men de började sedan starta till eller så. Jag drack 2-3 glas med vodka och Whisky, rätt gott faktiskt men jag visste att jag inte skulle dricka mer eftersom att jag kände att de va något som inte stog rätt till. Jag blev liksom yr, spy färdig, såg suddigt och aa nästan helt borta. Men men, sen började vi köra Sanning eller Konka, eller vänta nu....jag glömde skriva att Calle Eriksson kom sen :) de va då allt började. Vi körde då Sanning elller Konka, och de började med att Calle tog av sig shortan, sen blev Stisse av med byxorna xD haha och skit. Men sedan märkte vi att klockan blev mkt så vi började dra oss mot stan. Vi väntade på bussen i kanske 30 minuter och jag frös arslet av mig...! Fy fan vad kallt de va....jag stog där i leggings och tygskor...jacka och halsduk, inget annat! Men till slut kom bussen då. Där leken fortsatte xD och aa vi gjorde lite saker som jag helts inte ska och vill nämna. De blev lite dräggligt i bussen iaf så kan jag säga! På buss torget mötte vi Niclas och André, som hade tagit en buss tidigare oss. Vi visste inte vart vi skulle men efter en jävla tid så sa vi att vi drar till André en stund och sedan drar vi till Stisse och sover. Så upp till André blev de. Där va ju inte heller så jävla kul men de började hetta till xD haha alla typ strulade med alla...medans jag typ sov i soffan, jag var helt utmattad, tom i magen och skit...men dom fortsatte med sanning och konka, där de blev lite myspys för en del. Men aa jag hoppar över dom tråkiga delarna! Vi drog mot judon för att hämta sakerna, jag gick med rask fart eftersom att jag va sååå jävla hungrig! När vi väl kom dit så bara däcka jag på mattan...men reste mig upp för att ringa Joel, han va då en aning orolig hela kvällen, vilket jag inte riktigt fattar varför...men de är ju omtänksamt av honom! Så jag ringde och sa att allt va bra men att jag mådde dåligt..sen så blev de mat! De blev 5 kokta korvar till mig och en burk med vita bönor xD haha de va ju mat iaf! Sen så bestämde jag, Lova och Amanda att vi sover på judon eftersom att jag var för trött och dom ville inte lämna mig så vi tog några ligg underlag och sov i omklädnings rummet där de va som varmast. Vi somnade vid 5-6 kanske, vaknade vid 9 kanske. Och aa sen fixade vi oss och drog. Jag stack hem och dom skulle nog hem också. Ganska lyckad helg men ändå inte...tack förresten för julklappen Joel, riktigt fint (: har redan bytt örngott :D och jaa jag vet jag är underbarast! :D Nee nu ska jag nog ta mig en tupplur ;) ni får ha de najs! Pössar på er alla ;)<3<3

Love Sandra

Inga kommentarer: