15 december 2008

Sometimes i wish i could be an angel

Sådan smärta. Tss...varför ens nämna det? Men en sak undrar jag, är man feg om man inte kan ta i tur med ett problem? Eller är man bara svag? Vart hittar jag dessa svar? Ja de kan man ju undra.
Dagen började med att jag vaknade vid 9.30 idag. Pappa väckte mig som vanligt men gick och la sig igen så jag fick gå upp själv. Hoppade in i duschen, kunde tyvärr inte torka håret för den är sönder. Så jag fick gå till skolan med blött hår men de torkar ganska fort. Julia klippte mitt hår idag...de blev skit fult :O fyyy fan!!!!! Skäms!! Aja, sen så åt man typ inget till frukost, och inget på lunchen typ...va inte hungrig! Men ska snart äta tror jag.

Efter lunchen så sjukanmälde jag mig, va as varm och Åsa trodde att jag hade feber så jag drog mot stan först för att göra ett ärende. Sen så träffade jag Julia några gånger...snackade och så.
Sen kom man hem, satte sig på sängkanten och tänkte "Vad är meningen med livet om man inte får leva den på det sätt som man förväntat sig, eller ska de vara så här?" Och jag kom inte fram till något lämpligt svar så jag sket i det. Nu sitter man och lyssnar på musik, snackar med folk och bara tar de lugnt och så. Sen ska man nog ner till stan och äta på restaurang med mamma. Det kan behövas! Men så som jag känner de, så känner jag på mig att detta kommer lösa sig.

För övrigt så tävlade jag i Söndags då, de gick bättre än förväntat faktiskt. På längd kom jag 4:a, inte så bra men ändå, sen på kula så kom jag 2:a :D as nöjd! Sen på 400 meter så kom jag typ 2:a eller ngt, sprang 400 meter på 1 minut och 11 sekunder! Mådde piss efter det men de är sånt man får ta! Så jag ska troligen börja träna friidrott nu! Fast bara på morgonen med skolan och sen judo på kvällarna! Det kommer bli full fart med träningen efter lovet :D YES!
Men ni får ha de bra! Pusshej!<3

,ciiaoo

Inga kommentarer: