18 december 2008

Skogstroll


Tiden går fort när man har kul, är de inte så man säger? Och jag kan säga att dagen har gått oerhört fort! Jag har ju då haft julavslutning, sen stack man till stan med Bäckman och Cedric men han stack sen så de var bara jag och Bäckman kvar, sen så träffade jag min kusse och Charlie :) och efter ett tag träffade vi Adam, Petra, Johan, Pontus, Jesper och hans tjej på InterSport :D alla på samma ställe xD men Adam stack snabbt! Sen så mötte jag Felix och hans tjej på vägen hem :) mycket folk på samma dag. När man kom hem fick man hoppa in i dushen snabbt och fixa sig, igen...för pappa hade bestämt att vi skulle äta på restaurang idag :O bara så där liksom...aja så vi åkte till China Town, rätt go mat men jag var inte hungrig, och inte sugen på kina mat... :(
Men åt frukt :D gott! Sen åkte vi runt lite här och där, sen kom vi hem och jag lyssnade på musik, mamma ville typ "fixa" mitt hår, men de blev heeeelt fel! Såg antingen ut som en gammal tant eller en pudel xD haha! Men de var för mkt spray i och så, men sen kom Joel för jag skulle fixa hans hår :D jag älskar att fixa de :D han har så jävla fint hår :) men men han skulle på fest sen så han stack sedan, och jag kollade film ;D ska dricka glögg nu :D på Lördag blire fiesta med Julia :D najs! PS. På bilden är mitt hår som jag alltid velat ha de men jag får aldrig till de....men nu har man ju då inget hår kvar :O
Ha de gött allesammans!<3

,ciiaaoo

Inga kommentarer: