31 december 2008

Shopping igen....pengarna tar aldrig slut!

Ojojoj, de känns som om mina pengar aldrig tar slut xD haha idag har jag shoppat igen med Julia! De blev inget igår för jag hade för lite pengar, så igår blev det bara solning, färga håret och sen sola :D gött som fan! Skulle även färga håret till rött men de blev ingen skillnad pga att jag har kåål svart hår xD så de blev typ ingen skillnad, kanske bara i hårbotten. Men men, sen så idag hittade jag 3 ENORMA t-shirtar som jag köpte. Gött att ha liksom :) sen så letade vi efter en klänning till mej, vi hittade en på JC, så vi la undan den, och fortsatte leta, men vi drog sen då till Gina Tricot, där jag eller jaa snarare Julia hittade 3 klänningar, jag provade dom, och alla va snygga men de blev en typ glitterig, as snygg! Men sen hade vi ett annat problem! Skor.... jag hade inga passande skor hemma, så aa då fick jag gå runt i halv stan för att kolla skor, vi började på DinSko, men där fanns inget, sen gick vi vidare till Wedins, där fanns de inget heller, men sista affären, DNA, dom hade :D ett par glittriga klackskor :D as snygga! Och det var ju rea också, annars hade jag fått betala 400 spänn xD aa sen så stack vi till judon där jag sitter nu. Lyssnar på musik medans Julia tränar. Sen ska vi duscha, ta på oss ansiktsmask och sen sticker jag hem, äter och lite sådant. Sen utgång på ingång :D haha najs najs! Denna kväll ska bli den bästa kvällen någonsin, hoppas jag!

Love' Sandra

Inga kommentarer: