12 december 2008

Envis och tjurskallig

Idag så åkte man till friidrotten och övade inför Söndagen. Men idag gick det faktiskt bättre än vanligt. Klarade av att hoppa 1.30 idag men sen så gick det piss, och när jag till slut hade hoppat för mycket så blir ju allt skit. Jag blir trött och envis vilket leder till att jag blir sur och irriterad. Sen så drog man till skolan, köpte en choklad, rätt gött. OCh satte mig i soffan med Jesper och Pontus, snackade och hade de allmänt kul. Sen så började Praktisk markandsföring men vi började med Psykologi idag och de tyckte jag var riktigt kul :D lärde mig en massa för första gången.
Sen efter skolan drog man hem, fixade rummet för de såg verkligen ut som f*n! Sen satt jag och bara lyssnade på musik, åt havre kakor med ett glas mjölk. Efter ett tag kom alla hem, men dom stack lika snabbt igen förutom mamma. Men jag hade så tråkigt så jag drog till stan och köpte tuggummi där jag mötte Robin :D haha såg honom inte först men sen så ;) Efter ett tag sp bestämde jag mig för att åka upp till Mikael och Ann :) alltså min kusin och faster :) skit kul! Kom dit, snackade med Ann, sen några ord med Mikael, och sen så blev de två rostade mackor och en kopp choklad och i slutet en varm kopp Cappucino* :) trodde inte att jag skulle gilla det men joodå de gick allt bra :) Sen så kollade vi på några kort :) najs najs!

Efter 2 timmar kanske så kände jag att det var dags att åka hem. Tog då bussen hem, glömde hoppa av så fick ta bussen från buss torget hem. Men men ingen fara! Sitter nu ensam hemma, mamma och pappa handlar mat och syrran ska sova hos en kompis. Så de blir jag och päronen ikväll. Rätt gött! Ska äta Tacos sen :D mums! Fast är inte så hungrig idag :/ men ska få i en bit iaf! Sen så blire nog musik vid sängen och en kopp te :D

Imorgon får man la se vad som händer! Joel skulle kanske sova här tror jag. Skulle åkt till Varberg idag men det blev inte så. Hittade inte nyckeln och sen så hade jag inte tillräckligt mycket med pengar för tåg och taxi... =/ Men men! Ska chilla nu! Ha det gött!<3

,ciiaoo

Inga kommentarer: