04 december 2008

Love is red, love is blue, love is something in the bed...

Jag är så trött, men ändå inte. Sitter i skolan och skriver klart svenskan, men jag är redan klar men ska bara ändra lite så att de blir perfekt. Sen är de handledning som man ska gå på men då ska jag skriva svenska också ;) ska verkligen satsa på ett VG eller ett MVG, men vilket inte är så troligt att jag kommer får. Sen imorse så åkte jag till fridrotten men tränade inte för jag är fortfarande sjuk eller så. Men de va kul en stund, när jag stog och kollade på när dom andra sprang backen, fast efter ett tag så frös jag som fan, speciellt om mina fossingar!

För övrigt, så är jag fortfarande deppig för de som hänt...en del av er vet! Men jag överlever iaf. Efter skolan ska man ta 4 bussen till Länghem (Joel) har inte träffat sötnosen sen i Söndags!<3
Får la se vad vi ska göra, han ville att vi skulle kolla på film så då får vi la göra de då fast jag vet inte vilken det är bara, men sen sa han även att hans mamma skulle klippa honom, haha de behöver han iaf göra, så långt hår som han har nu, men de är fint! Efter de så ska jag ta 19.43 bussen hem igen! Sen när man kommer hem ska man skriva klart Små företagande också =/ har inte ens börjat plus att jag vet inte vad de är som man ska göra...har vart sjuk och nu när jag är i skolan så är inte Vivvi här... :@

På tal om trötthet, så är de så att jag inte har kunnat sova på ett jävligt långt tag, och när jag väl somnar så är de med tårar i ögonen. När jag ligger i min säng så känner jag mig så ensam, de är också som att jag har ett stort hål i mig, ett tomt hål...som ska fyllas med något (Okej de låter lite snuskigt jag vet men ni fattar) Jag saknar den där känslan att vara...aa hur ska jag uttrycka mig? Jag vill vara Sandra! Inte "Den där tjejen" nej nej det vill jag inte vara! Jag vill vara jag, jag kommer alltid vara jag och det är så som de kommer att förbli! :D

Aja, ska snart ha klassråd, sen tror jag vi har Samhäll eller ngt, sen så har man en till lektion, sedan ska man dra ner till stan, träffa Karl, få busskortet och sen ta bussen....blää att sitta på bussen imorgon :(

Some love one,some love two. I love one, and that is you, Joel!<3

,Ciiaoo!

Inga kommentarer: