02 december 2008

Sjuk


Idag är man sjuk dårå, hostar jätte mycket och sen är jag förkyld med. Vet inte varför det inte går bort eller något! Skit jobbigt!! Kan knappt prata och sen så får jag ont när jag hostar =/ Hoppas att jag kan gå till skolan för imorgon ska jag och Pontus äta på restaurang tillsammans på lunchen :D jag tror det blir Thai-mat! Mums! Men får ju se om jag ska träna eller inte, men vi skulle iaf äta tillsammans! Sen måste jag även skriva klart min inlämning som jag inte gjort än! Helt sjukt :O jag fattar inget... Men ska fråga Anna imorgon när jag är i skolan, eller om jag är i skolan!

Men nu ska jag nog gå upp och äta frukost, de blir nog några rostade mackor, sen en kopp te. Sen så får jag la se, de blir nog film hela dagen :( blä!
Saknar Joel jätte mycket!<3

,ciiaaoo

1 kommentar:

Anonym sa...

Krya på dig! :)