26 december 2008

Shopping, mys och förföljd

Dagen har gått oerhört fort! Jag har vart i stan med Karl och Oskar, vi käkade lunch på Jensens restaurang vid rådhuset. De va shiit goo mat och billigt med :D Mums! Sen så va de då dags för en liten shopping runda! Jag köpte: Ett armband där de står "Peace, Love, Harmony och Magic" Snyggt! Sen så köpte jag en ring, två halsband och ett par Björn Borg trosor :P hehe najs najs! Sen så aa gick vi la bara runt men Karl skulle på bio vid 3 så jag fick gå med Oskar själv en stund, vi satte oss sedan på Expresso House men han hade typ missat tiderna med bussen så han va tvungen att sticka, lämna mig bara! Haha xD men aa jag träffade då David med....och de va la inte direkt de som jag velat....tråkigt! Förföljd med andra ord då! Kul va...? Nee tror inte de!!!!

Sen så mötte jag då Joel och Nicke på Expert, vettefan vad som skulle köpa eller kolla på. Va la säkert ngt till Nickes kamera. Men dom orkade inte vänta i kön så vi stack iväg till ehm.... MQ tror jag de va, och där Joel provade en trlja/t-shirt tror jag, snygg faktiskt! Sen visade jag vilken klänning jag tänkte köpa men jag var osäker! Men dom tyckte den va as snygg :D eller aa snygg iaf! Sitter nu på judon och väntar på att Julia ska duscha klart så att jag kan få åka hem xD hon ska skjutsa mig för jag orkar inte gå, spc när de är svinkallt!!! Ska hem, käka sen blire nog sova, är trött :/ har tränat men de gick åt skogen, orkar inget längre....helt sjukt! Men men, de va värt ett försök iaf!!

Imorgon ska jag till Gbg med Julia, Amanda och kanske Lova! Vi ska shoppa :D ska bli skiit skoj! Har ju inte shoppat på as länge! Vi ska nog ta ett tidigt tåg vid 9 tror vi, eller ngt sånt och sen kommer vi hem vid 5-6 ungefär. Det blir kanske bio imorgon med istället för på Söndag! Vi ska se Twilight! Verkar vara en bra film =) men men! Nu ska jag gå och kolla hur de går för Julia om vi snart kan åka! Ha det gött allesammans!! Puss på er alla!!!<3<3<3<3

Inga kommentarer: