17 december 2008

Don't let him get me or don't let me get me

Nu är det än sådan där skit dag igen! Ingening går som jag vill! Allt blir fel vad jag än gör. Idag så var jag på friidrotten, ingenting funka, jag kunde inte hoppa, inte stöta kula eller göra något annat. Pratade med Janne, kunde fan nästan gråta där, men de känns bra att ha någon att prata med som han iaf, han förstår när det är något som är fel. Fast de är många andra som gör de med men han pratar på ett speciellt sätt liksom. Men men, sen så duschade man och åkte utan killarna för dom va såå jävla sega! De är ju fan killar som ska vara snabba :O shiit! Aja, så vi åkte och ju sitter jag i skolan, börjar vid 12.45 tror jag, sitter med Johan och muppar, väntar på att Amanda ska komma och sminka mig. Sen så ska man la bara sitta och ha tråkigt hela dagen =/ sen efter skolan vet jag ej vad som händer....ska la vara hemma som vanligt och bara deppa på mitt rum eller ngt... fan orkar inte mer!

Inga kommentarer: