27 december 2008

Shopping i Göteborg


Fett kul har jag haft idag! :D Dagen började med att jag gick upp vid kvart över 7 på morgonen, stack till judon, försökte träna lite grann men hostade så mkt så de blev för jobbigt, så jag tog en låååååång dusch istället! Sen sminkade jag mig, och då kom även Julia. Klockan blev till slut kvart i 9, och vi började gå mot tåget. Vi orkade inte gå runt allt så vi gick rakt över spåren, och aa vi fick skit för de på tåget, men han som sa till va så snäll att vi inte fick betala böter på 500 kr :O fuck!!
Men aa vi åkte till Gbg då =) kom fram, mötte Amanda där, köpte en macka när vi kom fram, annars skulle jag antagligen börja gnälla vid första affärsbesöket xD haha men aa gött!
Sen blev de shopping i Femman! Och fan vad mkt folk de va :O sjukt mkt! Men det blev Gina Tricot först! Där jag köpte tre saker (skriver allt på en lista sen) Sen blev de en affär som heter Peppers, typ en tjej affär med as snygga klänningar och annat :D där jag köpte en sak! Sen gick vi ner och aa typ kollade runt, sen gick vi till Rut m.fl :D hittade en sak till mitt rum typ xD sen så gick vi vidare, sen gick vi in på Carlings, där jag köpte världens snyggaste och skönaste tröja :D STOR som fan va den med mig stort är skönt ;D Sen så blev de donken xD vi va hungriga!

Sen gick dagen, vi gick lite här och där på Femman! Sen så ville jag då ha en Svea mössa! Vi gick runt i kanske 1 timme och letade efter den jävla Svea affären! Men till slut med lite hjälp från Joel och några andra så hittade vi de :D sen såå aa åkte vi hem med 15.20 bussen :)

Detta köpte jag:
- En brun kofta
- Ett par svarta leggins
- Ett silver halsband med ett hjärta på
- En blommig scarf
- En STOR luv tröja
- En Svea mössa
- Bio biljetter

Love' Sandra

Inga kommentarer: