11 december 2008

Envis och riktigt sur...

...de är precis så som jag känner mig idag. Jag var så nära på att börja gråta idag på friidrotten men jag vet bara inte riktigt varför. Jag skulle hoppa höjdhopp idag, och jag började på 1.35 vilket jag egentligen inte skulle ha gjort. Men sen så hoppade jag och rev hela tiden. Så jag sänkte till 1.25 istället som jag hoppade minst 20 gånger men rev hela tiden. Och då sänkte jag till 1.20 istället. Det kanske skulle hjälpt men nej det funka inte det heller. Jag blev så sur på mig själv och till slut blev ju allt bara skit. Jag sprang ju till slut rakt in i ribban! Jag blev så arg och ledsen samtidigt men jag ville komma över så jag bara fortsatte att hoppa, men sen sa Janne till mig att sluta för att det kommer bara att gå skit och det visste jag själv så jag la ner allt istället.

Igår så åkte man till Joel, där vi myste och lyssnade på musik, men inte för att han har så mycket musik just nu men de gick :) sen så tog man som vanligt 19.43 bussen hem. Fick igår mina byxor som jag nu har på mig! Jag ska verkligen njuta så länge som det går innan jag måste överlämna dom till Joel sen xD haha men jag kan erkänna att dom är lite för stora för mig =/ :) men de funkar! Stort är skönt! ;D haha! För övrigt så slutar jag 15.25 idag, sticker hem och tar något att äta innan Joel kommer, men ska ju ändå käka mackor sen med honom eller något annat. Tror han kommer vid 6 eller nåt för hans träning är klockan halv 9.
Men nu ska man snart gå och äta, undra vad det blir för mat idag ^o) hoppas de blir något gott!
Ni får ha det gött allesammans! Yäää det är 13 dagar kvar till JUL!!!

,ciiaoo

Inga kommentarer: