23 december 2008

Dödligt

Uscha...jag blir inte direkt bättre. Eller jo febern har gått ner, men nu kallsvettas jag som fan, hostar och mår illa...jag orkar inte skriva så mycket, ska snart lägga mig i sängen igen och sova...sov inget under natten =/ Gick upp vid 4 imorse och skulle hämta ngt att dricka och en isglass för min hals var alldeles torr och jag hade ont...när jag reste mig upp från sängen, så liksom vinglade jag som fan, blev yr och helt borta...satte mig försiktigt ner på sängkanten, och funderade på om jag vågade gå upp alldeles själv till köket, ifall jag skulle svimma, men aa jag gick sakta sakta upp, tog ett glas med Coca-cola och en islgass med mig ner, satte mig upp i sängen och åt sakta glassen, kände att jag hade lite blodsmak i minnen, men de försvann fort! Sen så somnade jag om igen, men vaknade vid 6, för att då hade jag världens huvudvärk...sen vid 9 åkte man till sjukan....nu ligger man hemma och mår piss, dagen innan julafton...kul...

,ciiaoo

Inga kommentarer: