13 december 2008

Fika

Dagen har gått rätt snabbt känner jag, för snabbt nästan. Allt hat blivit mörkt igen och för några timmar sen va de skit ljust ute. Fast idag så vaknade jag rätt tidigt, eller pappa väckte mig vid 10 ungefär, lite innan kanske. Men gick upp med en gång, när man kom upp va frukosten redan serverad med 3 sorts bröd, stekta köttbullar, potatisklyftor, ägg och en massa olika pålägg till mackan :D och ett glas med mjölk. Efter frukosten så la jag mig igen :) sen hoppa jag in i duschen och så. Men när jag skulle torka håret, asså fan vad rädd jag blev :O hela hårtorken typ började brinna och skit :O trodde att mitt hår skulle försvinna men som tur så hann jag slänga den på golvet så de kom på mattan istället...inte så smart men vafan jag vill ju helst ha kvar mitt hår! Men sen så plattade jag håret utan några problem och fixa mig, sen kom då Janne (min fabror) och Ann (hans sambo) och vi drog till Knalleland, där vi gick runt en stund, efter att Peter kom (min kusin) så stack vi till ett Café, kommer inte ihåg namnet men typ gamla Waeynes* Coffé eller ngt.
Tog där en paj med vaniljsås men eftersom att vaniljsåsen va slut så fick jag ta grädde istället, och sen va även Chai Latten slut så de blev e varm choklad med grädde på toppen, gott de med.
Då satt vi där en rätt go stund men jag blev trött och utråkad så jag stack och tog bussen hem.

Och nu så ska man la fixa innan Joel kommer, sötnosen ska sova här ikväll :D Sen bad jag mamma handla Chips och dipp till mig xD vet inte om han vill ha :P haha
Imorgon är de tävling eller ngt liknande, ska nog vara där vid 9 kanske. Skoj! Får la se hur detta ska gå xD hoppas på att inte kunna skämma ut mig bara! Men aja nu ska jag kila iväg! PS. ikväll blire kebabtallrik :D MUMS!

Love' Sandra

Inga kommentarer: