24 december 2008

God Jul!

Idag mådde jag relativt bättre, hostar och skit fortfarande men febern har gott ner, och är ganska piggare till skillnad från igår. Blev väckt vid 10.00 för att ta äcklig medicin :( usch! Men aa sen så sa pappa att jag kunde gå upp och öppna ett paket :) jag valde ett liter, man ska ju alltid spara det stora till sist ;D och i det paketet låg det ett presentkort på Gina Tricot för 300 kronor :D inte för att jag handlar där så mycket längre men nu är det la dags för de igen :D jiihuu! :D har fått en jävla massa sms :) vid 1 ska vi till Brämhult och äta med mormor och morfar, tror Carl och Louise ska vara där med, och aa morbröderna och så. Sedan vid 5 drar vi vidare till Trandared alltså till min faster :D och typ fikar, och öppnar ännu mer presenter :D sen vid 8 kanske vi drar hem, där det väntar en jävla massa julklappar :D längtar! Ni får alla ha en rolig och mycket mysig julafton! :D
PS. Var på sjukan igår igen, fick värsta host attacken och kunde knappt andas :( hostade blod och en massa....så aa då fick man åka dit upp igen, börjar ju nästan bli stammkund där....men aa de va en massa andra olycker så jag fick vänta ett tag men till slut fick jag resultat, jag hade snackat med Joel lite innan dess, han va ju såklart orolig, och han sa att de kunde vara köttelfeber* och aa gissa då vad det va? Det var ju såklart köttelfeber :( men det är la bara att vila... Men ha de bra allesammans! :D<3

,ciiaoo

Inga kommentarer: