22 oktober 2008

What ever

Så där....då har man gjort i ordning sitt rum :) såg rätt stökigt ut...kläder lite här och där. Sen låg ju hårspray mitt på golvet :P efter att ha fixat Joels hår idag :) blev faktiskt ganska nöjd, även om de kanske inte var så himla märkvärdigt, ska fixa det någon annan gång då jag har lite mer tid! Just de, Marie va här idag, Dosche* jag tror de stavas så iaf :) de va sjukt kul haha hon ska alltid, och då menar jag alltid skrämma mig som fan xD jag är ju såååå jävla lätt skrämd :O :) men men.....nu ska man vänta på att klockan ska ticka iväg så att jag kan börja gå mot Hälso, Johan fick mej som sagt att träna där ida, så får la gå dit och visa min vighet xD hahaha! Träningen börjar eller aa Poweryogan börjar halv 6, efter den träningen så får jag se om jag ska till stallet och rida :D yää!!! Hade som sagt väldigt roligt idag :) Joel du är en riktigt go kille och jag älskar dig mest!!<3

Lite allmänt nu då....jag fick reda på att om jag pluggar bra i matten nu så kan jag göra klart matte A i vår och sedan börja med matte B i slutet av våren och fortsätta i början av hösten :D men då gäller de ju för mig att plugga =/ blää!!
Well well... ha de gött!!<3

XoX Sandra<3

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du är såå jävla underbar Sandra!! Skulle kunna krama dej hela tiden :D puss på dej min lilla kusin vitamin!<33

Joellindberg sa...

Det stavas Doshé!=)