22 oktober 2008

Trötthet

Shiit! Trodde jag aldrig om mig själv! Idag var jag på Hälso för att träna Poweryoga med dom andra från judon plus Johan B. De va skit kul ;) vi gjorde en massa övningar, som var skit jobbiga men de funka iaf :D klarade av en del av dem. Johan fick mej att as garva hela tiden xD han var iaf vigare än mig, men så ovig var jag ändå inte! Efter yogan så drog jag till judon för att hämta min judodräkt och en rygglapp som jag ska sy fast på baksidan av judodräkten. Ska ju tävla i helgen i RM (Riksmästerskapen) Och då måste jag ha en lapp där de står "Västergötland" och så. Sen på fredag så far jag iväg mot Frövi :) åker nog 12.00 från Borås så jag missar Naturkunskaps lektionen.
För övrigt så mår jag allmänt bra, axlarna går la sådär...egentligen borde jag inte tävla för mitt eget bästa men jag kan inte vila för alltid, så får se hur många matcher jag orkar/kan gå. Sen näste vecka är de ju träningsläger hela veckan.....pust...! Nee men nu ska jag fixa mig inför morgon dagen, får se om de blir träning för mig, känner mig inte så bra....men ha de bäst!<3

Love' Sandra

Inga kommentarer: