24 oktober 2008

If I Were A boy

You're just a boy and you don't understand! You don't listening to her...you don't know this feeling cause you're just a boy....

Nu sitter man på judon och lyssnar på musik, sån där musik som får en att känna sig speciell och fri....de är så skönt. Är inte alls nervös alls nu, vilken är mycket bra!! Väntar på att klockan ska gå så att man kan packa färdigt dom sista sakerna och sen åker vi.... från regniga Borås (: ganska gött faktiskt! Hoppas bara att de inte blir en massa småbarn i bussen så att man inte kan sova eller några jobbiga.... =/ blää! Förresten så har Pontus i min klass utmadat mig i judo, haha och jag vet ju att han kommer vinne, han går även i MMA. Han är stark och teknisk men får la se om jag antar denna utmaning :) nu ska jag fixa i ordning mig och vänta på dom andra.
Jag kommer kanske att uppdater lite senare ikväll om hur de gått på invägningen och sen hur allt annat är :)

Ha de bäst nu och speciellt du Joel :) kommer sakna dej även om de bara är en dag som jag är borta!! ;D
Älskar dej mest (L)

Love' Sandra

Inga kommentarer: