23 oktober 2008

Nervös eller bara allmänt rädd?


Att känna sig så där dålig, eller rädd kanske jag ska uttrycka mig som. Jag känner bara att jag ibland inte orkar mer...de är bara så!
Känner mig så kass och dålig, fast än jag vet att de inte är så. Jag vet att jag kan klara det men de är la bara min inre känsla som säger till mig. Det är tävling i helgen och jag är sjukt nervös eftersom att de är min första tävling för hösten! Senast som jag tävlade var 3:e Juni 2008, och aa de är nog ett tag sen... imorgon far jag iväg. Men jag känner på mig att de kommer gå åt h*****e!! Men får la göra mitt bästa och se vart de leder till. Förmodligen så kommer min axel dampa eller något....blää varför tänka så negativt? Jag kommer klara de så är de bara!!!!!!!
Nästa vecka är de tävling i Borås för mig och några andra, fast på 2 olika tävlingar, jag ska vara med på Landskampen och dom andra på SWOP, jag hoppas att de kommer gå bra speciellt när en massa folk ska komma och kolla :)
Fan....mår piss.....kan inte sluta tänka på RM....jag kommer DÖ!!!! Fast vad är jag rädd för? Att skada mig eller att förlora? Jag tror de är att jag kommer att förlora faktiskt.... menmen

Btw så skulle Joel vart här idag men han mådde dåligt och så, de var nog bäst att han åkte hem för jag kände mig ganska trött och kasst idag med...ska strax ta och vila en stund....så att jag är pigg tills imorgon....på Söndag är de troligen fest på judon men får la se hur jag mår efter tävlingen.... ha de bäst!!

Love' Sandra

Inga kommentarer: