28 oktober 2008

Mysmys pys


Shiit! Tränade då imorse klockan 10.00 och de va skönt men jobbigt! Det var några från Finland som besökte oss eller njaa dom snarare kom hit för att tävla i helgen men dom tränade med oss imorse. Igår var jag med Joel i stort sätt hela dagen, de var skit kul och mysigt :) han kom hit vid 2 eller jag fick möta honom i stan (kom såklart försent som vanligt) Men vi gick runt i stan och kollade lite på olika saker, köpte godis sen tog vi en liten Chai Latte på Espresso House :) precis när vi var på väg hem började de typ ös regna, eller de regna ganska mycket. Vi ställde oss vi en port och drack upp Chai Latten medans de regnade, när vi märkte att de började lätta på vädret så började vi gå mot mig. Och när vi va vid buss torget ringer mamma och säger att hon vill ta en fika med mig och Joel. Så aa vi väntade kvar i stan en stund tills mamma och Lina kom ner (Dom va sååå sega) Och jag frös as mkt... Vi begav oss mot Café Latte där jag och Joel delade på en kladdkaka med grädde :) MUMS!!! Efter en stund där så skulle mamma handla men jag ville hem istället så jag och Joel drog hem till mig och kollade film/tv :) pappa var också hemma men han var mycket trött, så han fick vila.
Sen gick kvällen och vi åt, de var mycket god mat ;) hehe!!
Det fanns dock inget bra på tv sen så jag och älskling stack till HK (Hemmakväll) och hyrde en film, kommer ej ihåg vad den hette xD hahaha! Men de var en komedi och den va såå jävla rolig xD
Jag hade ju träning idag så jag var tvungen att lägga mig tidigt....tyvärr!! Vi gick och la oss, jag masserade hans axlar en stund sen gick klockan och vi båda somnade till slut :)
Imorse ringde klockan på 8.45 och aa jag var dödstrött!!!! Joel somnade om igen och jag kan förstå att han är trött.....efter träningen (alltså 2 timmar senare) ligger han fortfarande kvar där och halv sover =) gulligt!!
Nu ska jag nog ta de lugnt.
Tack för igår älsking!!<33 Du är såå underbar! Älskar dig mest!<333

Love' Sandra

Inga kommentarer: