25 oktober 2008

Psykad och mentalt störd!


Hur fan kunde de bli så? Jag trodde aldrig att de skulle gå så bra som de just gjorde idag på RM tävlingen :D jag fick gå 3 matcher, inte en enda förlust men däremot en oavgjord match :)
Första matchen mötte vi Örebro, där jag gick de så ganska bra match, kunde inte riktigt kasta så speciellt bra eftersom axeln inte va så bra, men de funka! Jag gjorde lite halv kassa kast men de blev iaf poäng på dom! Andra matchen mötte vi SÖJF JK, vet ej riktigt vad de står för, troligen Södra någonting....aja! Den matchen blev en riktig jobbig match....vi körde lika och hon typ skadade min axel ännu mer =/ den matchen slutade noll noll så aja oavgjort där....
Sen kom vi då i Semifinal, där vi fick möta ett annat lag från...någonstans, där jag kastade motståndaren på typ 10 sekunder xD haha! Jag vann då överlägset!!!!!
Så aaa en bronspeng blev de iaf :)
Nu är man hemma igen och är sten död! De bli sängen dirr nu och sen sööööva hela dagen :)
Sedan imorgon är de fest på judon, Lova bjöd dit mej och får la se om jag orkar gå nu när jag är helt jävla slut...kanske de :)

Just de ja, jag glömde skriva de viktigaste!! Efter första matchen kände jag att jag inte orkade mer för min kropp inte hänger med...snackade med några och dom sa att de va upp till mig! Men jag ställde upp för laget! Jag såg mot min motståndare och tänkte "Tss...hon kan jag lätt vinna över, hon ser kass ut, ful är hon också!" Och haha aa de funka ;D jag älskar den där känslan att vinna och liksom bara le för sig själv :D fett gött!!

Ska sova nu, godnatt på er och allt annat xD
Har även snackat med min älskling och han är mycket glad :D hoppas att han ska sova här på Söndag till Måndag :D<333 Älskar dej Joel!!<333

Love' judomästaren!!!<3

Inga kommentarer: