22 oktober 2008

Friidrott

Jao, idag har de vart en väldigt jobbig dag för mig iaf, vi hade friidrott med hela skolan idag. De va kul men jobbigt, speciellt för mig för jag hann inte äta något imorse. Och i början av så skulle jag springa 200 meter, var nära på att spy direkt efter de =/ men åt en banan och vilade. Sen var de dags för längdhopp, där jag hoppade 4.46, ganska bra för att vara mej dårå xD (övertramp en gång) sen skulle vi köra kula, där de inte gick så bra, kastade ca 7.30 meter....kasst!! Sen va de dags för höjd, där jag faktiskt hoppade 1.35 :) stolt!! Var nära på 1.40 men sry....
Efter allt så var de staffet, där jag verkligen sög rööööövv!! Fuck yaa!! Jag va såå kass! Men men de är ju liksom bara att göra de sen är de över. Vi kom sist...såklart....nu är Joel här, de fanns typ bara 2 duschar i omklädningsrummet så vi duschar här hemma istället. Vet ej vad som händer mer idag, förutom att jag ska köra Poweryoga xD Johan fick med mej på den skiten så får la ser hur de kommer att gå ;)

xox Sandra

Inga kommentarer: