30 oktober 2008

Lat och gnällig men ändå arbetsam

Idag har jag vart i Borås hallen i stort sätt hela dagen med dom andra från judon. Har bland annat hjälpt till med att bära mattor, sätta ihop några saker, sätta upp några flaggor, aa lite smått så där.
Eftersom att jag försov mig imorse så hann jag ju inte äta någon frukost...typ kuta till Hallen.
Kom dit runt halv ett ungefär, sen när klockan blev 5 ungefär så började jag bli gnällig eftersom att jag inte ätit och så, då beställde dom pizza och grejer :D fast jag fick då min kebab tallrik :D fett gött! Men onyttigt och jag ska kanske tävla i helgen med :O aja baja!!
Nu ska man la bara vara hemma och ta de lugnt. Sen vid typ 10 så kommer Joel och aa han ska ta halv 12 bussen hem :P vet ej om jag ska träna ikväll för jag ska nog vila tills lägret (Cadett lägret) och det börjar imorgon med...blää! Fast första passet är inte förrän på kvällen så aa imorgon blir de shopping :D med Joel tror jag! Kul!!! :D
Nu ska jag nog slappa och jag skriver nog senare eller något.
Ha de bäst!

Love' Sandra

Inga kommentarer: