30 oktober 2008

Dry This Tears On Their Own?

Jävla skit...varför blir jag så arg så snabbt? Igår snackade jag i telefon klockan 12 typ på natten och mamma tycker att de är "sent" men hon är ju konstig...som sagt så stog hon vi dörren och det störde mig så vi började tjafsa när jag hade Joel i luren, råkade då kasta telefonen i väggen så hela skärmen sprack...så aa nu har man ingen mobil alls....kul!
Ska strax äta frukost sen dra mig mot Borås hallen för att hjälpa dom andra med att städa, lägga till mattor, fixa sekretariatet och lita annat =) längtar faktiskt tills på Fredag, ska verkligen köra hårt på lägret och sen göra bra ifrån mig på tävlingen :) Sen ska jag även shoppa en massa kläder :) Joel skulle troligen med, tror jag hehe han sa det iaf att han ville med ;) Ni får ha de bäst nu, skriver senare!
Pöss på er(L)

Love' Sandra

Inga kommentarer: