29 oktober 2008

Hip-Hop

Jag fick idag frågan av två personer: "Varför klär du dig så där, varför har du så stora kläder? Du ser ju ut som en hip-hoppare!"
Hahaha det var den dummaste frågan ever! Och aa jag klär mig så kanske för att jag är sån!! Dum dum!! Från att vara "normal" till fjortis till halv punk sedan till hip-hop xD haha och aa jag tror jag stannar där jag är nu :P en del frågar varför jag inte har klänning och leggins på mig ibland, och nee jag trivs med dom STORA kläderna :D stora byxor, stor t-shirt och en scarf! De är det som jag gillar :) inte för att vara sån men det ska helst vara märkes kläder xD höhö!
En del av er säger att jag är bortskämd, och aa det kan jag också hålla med om att jag är....tyvärr! Jag är ibland en riktigt fjäskare.....och jag nästan allt jag pekar på...vissa tror att det är jätte bra och skit gött...men det är det inte alltid! Man känner ibland att man inte förtjänar det bara!

Men som sagt! Hip-hop! Inget annat!!! Bara för att jag är Anti EMO!!!!
Ska strax in i duschen, sen blir de sängen :) väntar på att Joel ska ringa och sen aa sova...!
Nattis nattis!<3

XoX Sandra

Inga kommentarer: