29 oktober 2008

Fika och shopping med mina änglar

Ja som jag skrev innan så gick jag och Sandra nr 2 till stan, där Sandra skulle ta ut något från Apoteket. När vi var där så ringde jag Joel, han var redan framme i stan, han stog på torget.
Jag gick då och mötte honom vid gamla Stuk, där träffade jag även pappa och aa fick lite pengar där med xD haha jag är ju såå snäll! Efter det så bestämde vi oss för att gå till Cassels och köpa 3 t-shirtar till mig, 3 för 100 spänn, ganska billigt ju! Jag tog en vit, svart och en röd, storlek XXL :P fanns tyvärr inte XXXL :( synd!

Därefter begav vi oss mot Espresso House där vi tog en fika :) mums! Jag tog en kladdkaka med grädde och en stor varm choklad, Sandra nr 2 tog en Coca-Cola light, och Joel tog som vanligt en stor Chai Latte :P gott!! Där satt vi en stund och snackade lite om allt möjligt :) mysigt!
Sen gick vi till Glitter där jag köpte en scarf, visste inte vilken jag skulle ta först men det blev en mörkblå, snygg! Sen ville Sandra 2 köpa något på Donken så dit gick vi och hon tog en McFlurry med Daim och cola sås :D alltid lika gott!! Efter en stund drog vi hem mot mej, Sandra nr 2 var tvungen att sticka med en gång, så hon drog. Joels buss gick om typ 20 minuter så vi var hos mej en stund, provade t-shirtarna och då insåg jag att jag inte gillade den röda så Joel fick den! Passade honom bättre än mig iaf :)
När klockan gick så tog jag på mig träningskläder, följde honom till bussen och sen till träningen :) idag gick träningen hyffsat bra! Kastade en av dom finska tjejerna minst 5 gånger på randorin och hon kastade inte mej en enda gång xD sen vilade jag 40 minuter tack vare att jag kastade Ippon-seonage, ett lågt kast, och landade på axeln....igen! Bläää!!

Nu ska jag strax äta, sen en lång dusch...imorgon vid 12 ska man vara i Boråshallen och hjälpa till med judo matterna till helgen :/ tråkigt!

Ha de bäst allesammans! :)
Tack för en underbar dag med er två Sandra och Joel :)<3 Älskar er båda jätte mycket!!<3<3

Love' Sandra

Inga kommentarer: