24 oktober 2008

Why All This?



Shiit, har dock inte sovit ett skit under hela natten...är såå jävla nervös nu..! Vet inte vad som kan lugna ner mig =/ men men....ska iaf försöka att tänka positivt!
Har inte packat än men de är inte så mycket som ska med ändå, judodräkten, kläder och sov saker. Ska nog dra till judon vid 11.00 så är jag där i god tid och får då en bra plats i minibussen :) vill helst sitta där jag får lugn och ro, ska sova hela vägen ändå....och kanske plugga lite matte om jag orkar de! Råkade väcka Joel imorse...inte meningen direkt, men kommer inte kunna prata så mycket senare idag förän ikväll isåfall och aa idag skulle han till....hm vad tusan hette de....? Jooo Ullared tror jag de va :D jag ville också dit men ska ju tävla, men men! Mitt lov har ju snarare börjat :D yää! Ska göra så mycket roligt under lovet :D en massa träning och tävlingar och sen ska man såklart shoppa lite också :)

Nu ska jag dra, kommer inte kunna skriva förän på lördag kväll eller söndag!
Ni får ha de bäst och sköt om er nu!
Älskar dej Joel Lindberg jätta mycket!!!<333

Love' Sandra<3

Inga kommentarer: