04 juli 2009

The best day of my life


Oj, det var ett jädrans tag sen som jag skrev här ser jag :O Men som sagt, jag sa ju att jag inte kommer att uppdatera lika mkt som innan. Men jag kan berätta lite kortfattat nu vad som hänt under den tiden som jag inte skrivit. Jag har jobbat, och det har vart roligt men stressigt. Sen har jag även vart med Daniel en massa, tillbringat några nätter hos honom och så vidare :) Alltid lika mysigt!<3 Sen har jag vart i Varberg, det har väl vart så där, men när man väl är där, så känner jag iaf att jag kan koppla av, sola och göra precis vad jag vill :) Utan att tänka på tiden. Rätt skönt. Sen badat en massa :D Och nu är jag hemma igen, ska jobba imorgon, och nej det är inget jag ser framemot! Men efter jobbet ska jag träffa älskling :D och det ser jag absolut fram emot! :D <3

För övrigt så är jag jätte brun, tycker jag då iaf :D Och jag saknar min daniel :(<3
Igår så var det 5 månader mellan oss :) Jag är lyckligast som har dej<3 Det kommer bli många månader och år älskling<3<3 Jag kommer alltid finnas hos dej<3 Kommer aldrig lämna dej :)<3

Jaja, jobb imorgon...usch! Liseberg på Torsdag kanske om vädret håller, är det monligt och sånt, då kan man ju åka, men bara det inte öser ner med regn :P aja! Ha det gött! :D


,ciiaoo

Inga kommentarer: