20 juli 2009

Better Then This


Vad ska jag skriva tro? Jag kan väl börja berätta hur jag känner mig just nu, fast det är nästan obeskrivligt. Eller, jag kan ju börjar med att jag kom hem precis från Daniels stuga. Och, det var riktigt roligt där ute, vilket det alltid är, fast det var i försig bara andra gången som jag är där ute :P Men det är så lugnt och stillsamt där ute, man får tid att tänka och allt känns så bra :) Älskling och hans far kom och hämtade mej igår vid 1-2 tiden :) På vägen så plockade hans pappa lite kantareller :D hihi :P Sen så åkte vi ut då :) Där jag fick träffa Daniels bror Fredrik, han va as rolig :D Sen så blev det middag med grillat och sen till de blev de potatisklyftor med sallad och en massa annat gott gott :D Sen så skulle jag och Daniel ta en varsin dusch, men då var varmvattnet slut, lätt hänt iförsig så de va inget att klaga om :) Bara vänta en stund :P Och sen var man ren senare mot kvällen :)

På kvällen så blev de kortspel med hans föräldrar där vi spelade Plump xD jag sööög! Hahaha! Men jag gjorde mitt bästa :) Sen la vi oss vid 2 tiden kanske :) Och vaknade vid halv 12, eller ngt :P frukost och lite annat skojs :P Åkte sen hem vid 4 :) Ska ju jobba imorgon, annars hade jag gärna stannat längre :)

Tillbaks till det som jag skrev innan. Hur jag känner mig. Jo, asså hur ska jag beskriva det? Det har med kärlek att göra. Jag, har aldrig varit så här säker på mig själv innan och jag har aldrig känt mig så trygg i någon annans armar innan. Förstår ni vad jag menar? Jag kan inte beskriva en känsla, vilket jag tror att ingen annan kan heller, beroende på vad det är för en slags känsla med :) Men vem är det som gör mig till den lyckligaste? Vem är det som får mig att känna mig speciell? Vem är det som får mig att le varje dag utan anledning? Vem är det som säger fina saker till mig som jag aldrig hört innan? Jo, det är den bästa killen i världen! Daniel Lundqvist! Det är något speciellt med den pojken. Han är uber underbar! :D när jag är med honom, så känner jag mig som en helt annan person, en tjej med värdens bästa pojkvän, och det är precis så jag vill att det ska vara :)


Jag älskar min Daniel nu och föralltid!<3<3<3

Förlåt Daniel för bilden, men du är uber söt :D haha<3<3 Jag vet att du älskar mej ändå :D<3<3

,ciiaoo

Inga kommentarer: