28 juli 2009

Burn It To The Ground


Jag och Julia i judo dräkt :D





Julia är galen nog att köra :O

Vilken dag. Haha! Sinnes sjukt! Vaknade idag vid typ halv 2, helt sjukt :O ingen väckte mej eller så... Skit samma, gick iaf upp och åt frukost :) Haha, det är bara för att min kära pojkvän har gjort så att det har blivit en vana för mej ;) positivt (Y) :D Sen efter frukosten så satt jag vid datorn typ hela dagen, tills Julia kom, och hon kom typ vid 4 tiden, vi satt bara vid datorn och kollade runt på gamla bilder, sen så skulle ju hon träna vid 6, och jag tänkte, att aaa jag kan väl följa med och kolla på för det var ett tag sen som jag träffade folket, och på vägen dit, så gick vi förbi en kyrkogår, som ligger typ vid Sven Eriksson gymnasiet, och där stod det en sån där liten mini bil, som vaktmästarna har när dom ska köra runt. Och då såg Julia att nyckeln va i, självklart ska hon köra med den :O Men men, sån tur så gick ingenting till skada, nästan iaf.

På judo så spelade dom typ batong bandy, skiiit kul, va med lite grann lätt så där, men sen satt man mest och latade sej :)På vägen hem så gick jag och Julia åter igen till kyrko gården, men denna gång så gick vi bara runt och kollade, det var faktiskt intressant och se andra grav stenar, mycket fint :)

Kommer hem och äter snabbt, snackar med pappsen, och berättade att jag ska pierca naveln, haha han sa bara "ahaa vad roligt" hihi :D Så imorgon gäller de :D Hihi!
Sen ska jag jobba från 15.00 till 19.00, inget jobbigt pass, men sen jobbar jag Fredag, Lördag och Söndag från 10.00 eller 12.00 till 18.00 varje dag :O Men men det är de värt, sen kommer älskling hem på Söndag så åker till han efter jobbet och stannar där tills på Onsdag :D <3

Nu ska jag kila! Bara några veckor kvar till skolan :(uscha!
Älskar dej Daniel!! 6 månader på Måndag!!!!!!! :D<3 Love you<3

P.S, när jag ändå var på judon så provade jag min judo dräkt, och jag måste medge att den va alldeles för liten xD haha! Saknar judon :(<3

,ciiaoo

Inga kommentarer: