27 juli 2009

I'd Come For You



Tudellu! Vilket skit väder, tycker ni inte det? Aaa jag tycker det iaf. Jag har inte gjort så himla mkt, bortsett från att jag och Evelina var i sväng på stan idag :D Efter att hon vart på körskolan så möttes vi på buss torget, och gick vidare in mot stan, först ett litet stopp på MQ, det var ju REA, men eftersom att mitt konto cpa så har jag inte fått mina pengar än, bajs på't! Men det var inget som jag direkt nappade för. Sen så bestämde vi oss att gå till Espresso House, där vi fikade. Jag tog en stor Chai Latte (som vanligt) och en Cheesecake (som var as god) Och Evelina tog en stor te med någon slags passions smak, och sen tog hon även en Citronmarängkaka och en Scones med Cheese cream :D haha men gott var't! Vi satt där en stund och pratade om allt mellan himmel och jord :) Sen så pratade vi om Adam, av någon anledning, haha några minuter senare så ser jag Adam o Sofia utanför haha lite kul där! Jag ropade på dem och dom kom in en stund och snackade, men gick efter nån minut :)

Jag och Evve gick vidare runt på stan, massa skor affärer, eftersom att Evelina är förälskad i skor ;D haha! Hon hittade en massa snygga, och då menar jag, dom var verkligen snygga, jag gick in i en affär som jag köpte en sak xD ett silver armband :) Just de, vi var även inne på Gina Tricot :) Men hittade inget :) Sen så träffade vi Karl och snackade en kortis, sen så vände jag ryggen om och såg att Evelina stod och pratade med Niklas Laitinen :P hihi han är as rolig o snäll :)
Sen så var den dagen slut :) vi skiljdes åt på buss torget och jag traskade hemåt :) Tog 2 mackor direkt när jag kom hem :)

Sitter hemma helt ensam nu, mamma är la på väg hem må jag tro. Ska slå en pling till Ann sen med. Piercing i veckan då, skulle gjort det idag med Ann hade inte tid :/ Men jag ska göra det denna veckan! :D
Saknar Daniel för övrigt... Jobbigt att han är så långt borta :( Men vi ses ju om en vecka :) Nästa vecka på Måndag är det 6 månader :) Vi ska fira det genom att äta på Jensens troligen eller någon annan fin restaurang och sen ska vi kanske gå på bio :) Om det går någon bra då de vill säga :)

Ha det bäst!! :)
Älskar min Daniel!<3


,ciiaoo

Inga kommentarer: