10 juli 2009

Hit'n Run

Vilken dag igår :) Såå sjukt roligt. Dagen började med att jag masade mej upp från sängen vid 9, satte mej vid datorn för att kolla vädret, sen så hoppade jag in i duschen, sen så gick jag upp för att äta frukost :) Sen så kom älskling hit, och jag kan erkänna att jag fick inte i mej så mkt till frukost :O fastän att jag lovade mej själv att äta mkt :/

Vid 11 så kom Sandra och company :) Sen så begav vi oss till Liseberg :D Det var lagom med folk, tycker jag iaf :) Vi åkte allt :D Skit skoj! Vi började med Berg och dalbanan :D skit sköj! :D Sen så åkte vi allt annat:) Daniel hoppade dock över Uppswinget, men det förstår man, inte så kul att gunga typ 30 meter upp i luften :)
Sen hoppade jag över Höjd skräcken av några små själ.

Det regnade lite då och då men vi överlevde det :) Flumride va såå sjukt rolig, alla blev as blöta xD haha! Tur att jag hade med mej extra kläder då :P Men aaa det va en as rolig dag :D Trött va man iaf på vägen hem på bussen :) Sen så sov jag hos älskling :) När vi kom hem så tog vi en natt macka och sen somnade vi direkt, vi va båda helt slut :) Vaknade upp imorse av att älskling höll om mej med sina varma armar :$ :)<3 Och sen vid 12 drog man hem för att packa och sådant.

Nu for man till Varberg över helgen :) Ha det!<3
Älskar deej Daniel:)<3<3 kommer sakna dej :(<3

,ciiaoo

Inga kommentarer: