06 juli 2009

If You Could See Into My Soul


Ja då är det Måndag igen då. Helgen har inte vart så värst händelserik. Förutom igår då :) Först en stressig dag på jobbet, trodde jag skulle börja gråta vilken sekund som helst. Men jag klarade det! Sen hem och duscha av sej, en riktigt kall dusch. Sen så åker man till älskling, där jag sedan bestämmer mej för att stanna hela natten :)<3

Och, det var en väldigt konstig natt, för min del iaf, jag drömde inget, eller, det gjorde jag ju säkert, eftersom att jag vaknade upp med tårar i ögonen, men det var inget som jag kom ihåg :S Hm... konstigt! Men det är väl bäst så, att jag inget får veta :) För övrigt så var det mycket mysigt, på kvällen kollade vi lite på en film, tror den hette Knowing, eller ngt. Och det var riktigt bra, fick se resten idag:)
Sen så gjorde vi inte mycket, la oss vid halv 1 kanske, sedan så somnade man direkt. Och vaknade upp vid halv 10, och låg kvar, tills både jag och Daniel märkte att Sirre, hans katt, hade kissat på mina svarta shorts :O xD haha! Fy fan, lite kul va de, men ändå inte, så... aaa fick slänga in dem i tvätten, och låna Daniels byxor så länge :)

Efter ett tag kom hans pappa hem och lämnade mat åt Daniel som han hade beställt, och det blev Burger King :) Det är gott de, men jag tackade nej till mat :) Det var inte så att jag inte ville ha mat, men jag håller mej helst borta från hamburgare och sånt nu, och nej jag bantar inte, jag äter i stort sätt bara nyttig mat :) Soppa och sallad är det som gäller hemma :) Pasta ibland med. Jaja, sen när mina shorts till slut var klara, så begav jag mej hemåt, gick hem, vilket var mycket uppfriskande :) Mamma var den enda som var hemma, jag lagade mat, som gick skepp rätt åt skogen! Och kollade klart på Twilight :) Ska läsa min bok resten av dagen :) Jobba imorgon tills på Torsdag :) Vet ej om jag åker till Varberg, kanske. Får se vad vädret säger, troligen Norge nästa vecka! :)
Jobba imorgon :/ 10.00-15.00 :( Ser inte framemot det!

,ciiaoo

Inga kommentarer: