18 juli 2009

Fallin Down


Lördag ida då. Har inte hänt så mycket idag. Eller jo det har de ju :) Igår så vaknade man upp och tog sej en go frukost :) Sen så bestämde jag mej för att hjälpa mamma med gräsmattan lite, så klippte den och krattade :) Sen så hoppade man in i duschen, för det va inte nådigt varmt asså! En lång och kall dusch blev de :) Precis när jag klev ut ur duschen och skulle gå till mitt rum för att hämta kläder så ringer älskling :) Bra timeing där xD Men men, han sa att han hade bokat bio biljetterna. Och att jag kunde komma upp till honom när jag var klar, och jag skulle bara sminka mej och platta håret :) Och sen så började jag gå mot älskling :) Det tar ju typ bara 10-15 minuter :)
Och vädret var lysande :D Med musik i öronen så :D När jag väl kommit fram så åkte älskling till bion för att hämta ut biljetterna :) Satt då vid hans dator och kollade på lite kläder, och jag hittade ett par aaaaaaaaaaas snygga jeans :O jag måste ha dom! Men aa... nu kollade jag nyss på näter och då var dom slut -.- men måste ha den där kepsen! :O Fan om den tar slut också, får mina pengar på Fredag nästa vecka och jag måste ha dom!

Som sagt, jag och Daniel började laga mat när han kom tillbaks, det blev tacos :D jätte gott va de! Älskling skar grönsakerna och jag stekte köttfärsen :) Och de va sååå gott med mat! Sen så begav vi oss ner mot stan då :) Och det var rätt möö med folk på bion, träffade Maria bland annat och hennes kille :)
Jag och älskling skulle se på Ice Age 3 xD sååå jävla grymt rolig!!! xD Dog av skratt typ jämt! xD Bästa filmen på länge må jag säga xD Tack till älskling som bjöd mej på bio och mkt mer :)<3

När bion väl var slut så gick vi mot bussen och såg att den gick om ca 20 minuter, så vi gick istället, vilket inte tog så lång tid :) Det var ju relativt varmt ute. Och när vi kommit hem byter vi till mjukis kläder, sen så sätter vi på ännu en film och det blev 1408, riktigt äcklig :O uscha! Så vi bytte film till Mr.Bean på semester xD haha! Sen blev de lägg dags vid 3 :) Tack för en myspys vecka med dej älskling :) <3 Du gör mig så otroligt lycklig! :D <3 Älskar dej Daniel!<3

Idag så åkte jag från älskling vid halv 4, hem och äta och kolla film :) Senare blir det massvis med godis och film :D Sen vettefan vad som händer, Daniel ska nog ut till sin stuga :) På Tisdag jobbar jag -.- ser inte framemot det kan jag ju säga :( Men men... sista veckan ändå :D Sen är jag LEDIG! :D Älskling åker till Lysekil nästa vecka på Söndag :) Och just de ja, min pappa åker till Åre nu på Måndag en hel vecka :D Sweet ;)
Ha en bra dag allesammans! :D
Älskar min Daniel :)<3

,ciiaoo

1 kommentar:

Anonym sa...

Du vet väl att lönen alltid komemr den 25:e alltså på fredagen i och med att 25:e är en lördag och inte den 30:e xD