26 juli 2009

That Thing You Do


Söndag ida då, och nu är man hemma igen med :) Det är ganska skönt på ett o annat sätt, men ändå så saknar jag Daniel hur mkt som helst. Det har liksom blivit en vana att somna jämte honom och vakna jämte honom, men nu får man sova ensam en vecka, eller hos Ann :)

Dagen började med att jag vaknade av att daniels hemtelefon ringde, men sen somnade jag om snabbt. Sen så gick vi upp vid 12 och åt frukost, så duktig som jag är :D Eller, aaa allt är la mest Daniels lilla verk, han har fått mig att äta frukost :D Haha helt otroligt :P Aja, sen så gjorde vi inte så mkt, satt o lyssnade på musik vid datorn och busade, han har kittlat sönder mig hela denna veckan xD Men de har varit kul :D nu är jag här hemma o väntar på att jag o pappa ska åka ner till stan o ta en fika med Ann och mamma. Hm... Har även pratat med min faster Ann, jag ska pierca mig i veckan :D Skiit skoj! :D Men men ska kila o fika med päronen!
Bilden har älskling tagit, fick cider som vi drack på kvällen :) Älskling åker till Lysekil imorn med :(<3 kommer sakna dej<3


Älskar dej Daniel!<3<3
Snart 6 månader :D<3


,ciiaoo

Inga kommentarer: