29 juli 2009

Crash And Burn


Vilken dag :D Shiit det har hänt en massa fantastiska saker, för det första så vaknade jag iaf inte vid 2 som jag gjorde häromdan, tur de! Efter frukosten så ringde jag Julia, men dum huvudet svarade inte :S cp... Men gick iaf till stan, mötte Ann, och sen gick vi mot Pistolero, och där piercade jag naveln :D Shiit snyggt blev de, sen så fikade vi på Orion, tog då en kladdkaka med grädde, men haha jag åt inte ens upp halv, drack inte upp colan heller :/ uscha!

Sen så gick vi till Apoteket där jag köpte tvätt grejer till naveln, och lite annat. Sedan så skulle jag jobba vid 15.00, så det var typ 1 timme kvar, så vi bestämde oss för att åka till knalleland ändå, eftersom det är ju där jag jobbar, såklart. Och först gick vi in på Gina där jag hittade 2 tröjor och 1 par trosor :D <3 Sen till Ekohallen, där jag köpte bomull och en tvätt korg xD haha!

Sen jobba jag då, stressigt som vanligt, slutade 18.00, bussen hem, förbi Ica Maxi snabbt, köpa svart hår färg :D och nu hemma :D mkt på en dag! Nu ska man käka, sen chilla :D Saknar min älskling för övrigt :D<3

Älskar Daniel :D<3

,ciiaoo

Inga kommentarer: