17 juli 2009

Nothing's Gonna Change My Love For You



Vilken vecka. Helt otroligt :) Ännu ett tag sen som jag uppdaterade :/ Kilit! Men men nu är jag på gång igen :D

I Måndags så var hos älskling över natten, men det blev ändrade planer på Tisdagen, och då åkte jag sen till Varberg... Och det blev ett rent helvete... Men som tur är så löste allt sig, nästan iaf. Snackade med älskling och hans föräldrar kunde köra han till Varberg/min stuga på Onsdagen, och så blev det :) Han skulle sovit hos mej också men eftersom att loftet var fullt med skit och getingar, så det blev istället att jag fick åka med han till hans stuga istället :) Men under tiden som vi var vid min stuga så gjorde vi en massa kul :) Vi tog en lång promenix och hälsade på hästarna :) Sen åkte vi in till stan med mina päron och köpte glass och sånt :D mums!!

Efter de åkta vi lite hit och dit :) Sen tillbaks till stugan där vi sedan gick och badade :) Och det var inte jätte kallt men inte varmt xD
När vi var tillbaks till stugan så lagade dom andra mat, det blev grillad kycklingvingar och grillad fläskfilé med klyftpotatis :D As gott! :D

Sen så kom då hans föräldrar och hämtade oss :) Då träffades mina föräldrar och hans :) Trodde det skulle bli pinsamt men nej nej det gick as bra :)
Sen tillbringade jag en natt hos älskling i hans stuga ute i Svenljunga :) Det var jätte mysigt :) Tog en dusch för att få bort allt saltvatten eftersom vi badade i havet hos mej :) Sen blev de nana kudde :)

Dagen efter blev det ännu en päron träff, fast då fikade dom tillsammans xD haha! Jag överlevde iaf! Sen for man hem, och fixade sej, duschade och lite smått :DVid 8 tiden kom älskling hit, och vi gick ner mot stan för att köpa en glass, mums igen! :)
Tiden gick, och vi åt upp glassarna, gott som de va! Sedan så gick vi hem till mej och satte oss på altanen och bara låg och kollade på molnen :)<3 Älskar dej Daniel!<3
Jag har aldrig vart så här lycklig i hela mitt liv<3<3

,ciiaoo

Inga kommentarer: