25 juli 2009

Please Don't Leave Me

Lördag ida då. Dagen har knappt börjat men jag har planerat en del saker, eller en del, haha en sak ifs xD Jag o älskling ska gå på bio ikväll, vi ska se på Bruno, en annan version av Borat tror jag. Har ännu inte pratat med varken pappa elr mamma.

Igår så skulle jag o Daniel gå till stan för att kolla våra konton men icke sa nicke, ingen av oss hade pengar på kontot, aaa gissa då.. jag blev rätt pisst off asså. Men sån tur så hade min faster Ann pengar på sig o vi gick då till farmor där Ann va också, där ja fick pengar från både Ann o farmor, snällt<3 När vi ändå va där så tog vi en snabb fika med saft och någon slags socker kaka, jätte gott, där vi också hade en lång konversation om händelserna som hänt denna veckan vilket var ganska intressant med tanke på allas olika åsikter, men så som jag såg de så hade alla ungefär samma åsikter så de va inget mer med det. Efter fikan så gick vi snabbt hem till mig, ingen va ju hemma för mamma och Lina va i gbg vilket dom e idag med. Men men, en snabb stund hemma hos mig, tog lite extra kläder med mig o sånt, sen så gick vi ner mot stan för att lämna in hans silver armband för vi ska gravera in på baksidan med, och där ska det stå S 3/2-09 D Vilket jag tycker va mkt fint :) men vi gick först till guld smycke affären jämte donken i stan men deras smed hade semester, så vi gick till Idé Guld, plus att där va de rätt mkt billigare, på den första affären sa dom att de skulle kosta runt 300-400 kr, och de va fan as dyrt :O men där vi lämnade in den på sa dom att de kostade 175 kr ungefär :) as billigt, men för mig spelar priset ingen roll. Jag älskar Daniel o de kommer jag alltid göra.<3

Efter några ärenden i stan begav vi oss till Burger King vid Ica Maxi där vi åt, och de va såååååå gott med mat :D sen så blev det ju självklart lite gott gott på ica maxi, massa vindruvor och läsk xD sen tog vi bussen hem till han igen, men när vi väntade på bussen så kände jag att jag inte hade min mobil med mig, typiskt mig, o precis då kom bussen. Så jag förmodar då att den låg hemma, så vi tog hans moppe ner och hämtade den, haha låg i blom krukan vid, men men sen så åkte vi tillbaks o kollade på film o lite annat, satt o luffade vid datorn ;P sen blev de kortspel med hans päron :) sen så fixade vi oss o la oss i sängen o kollade på I am a legend. Sen däckade vi båda.

Bio sen då :) Nu ska jag chilla o vänta på att älskling ska komma tillbaks, han är o hämtar ut bio biljetterna :D Älskar min Daniel<3

,ciiaoo

Inga kommentarer: