31 juli 2009

I Can't Live If Living Is Without You


What a day! Haha sweet. Nee, men helt seriöst, min dag har vart hur jädra stressig som helst, ändå så har jag inte klagat något så direkt :) Dagen började med att jag vaknade upp imorse vid halv 11, men gick inte upp förens vid 11, såklart. Så seg som jag är, sminkade mej snabbt, lite slarvigt :P typiskt mig när jag har bråttom. Sen så går jag upp, och försökte få i mej ngt, men icke sa nicke, jag struntade i frukosten (mestadels för att det inte fanns så mkt att välja mellan)

Gick hemifrån vid hal 12, började 12 idag. Kom till buss torget fem över halv 12, och bussen gick precis när jag satte foten in i bussen, haha tur!!! Men kom iaf i tid till jobbet! Sen så jobbade man till 15.00 egentligen men fick jobba över med 1 timme, gör ju inte så mkt heller. Men efter de så åt jag snabbt, och sen så bar det iväg till Siba, som ligger precis jämte donken. För det är så här att min mobil cpa :O det går inte att ladda den eller stoppa den i datorn längre :O den reagerar inte! Helt cp, så får byta batteri med pappa 24/7 :O cp... men pappa skulle leta reda på kvittot så att jag kan lämna in den på lagning :( uscha! För annars kostar det minst 500 kr :O

Men men, sen så ringde jag älskling när jag stod och väntade på bussen i knalleland, haha shiit asså, helt sanslöst xD vi pratade från knalleland, tills jag kom till buss torget där jag bytte buss, sen till Ica Maxi, sen hem till mej hahaha xD minst 3 timmar!!!!!!!! xD kostade mig 69 öre :) sweet ;)

Efter vårat samtal så duschade jag, man blir ju lite svettig av att stå i kassan i 4 timmar i den stressiga miljön men jag överlever serru :) Fick även reda på att älskling kommer hem imorgon ist för på söndag :D såååå gött!!!!!!!!!!! :D Längtar!
så åker direkt till honom imorgon efter jobbet :D<3

Men nu ska jag chilla :D ha de gött!
Saknar min Daniel, älskar deeej så otroligt mkt o längtar tills imorgon :D<3

,ciiaoo

Inga kommentarer: