08 juli 2009

Stronger

Vilken dag. Har aldrig gråtit så mycket på en och samma gång. Eller jo det har jag säkert, men det var ett tag sen. Aja, jag tänker inte skriva vad allt handlar om för det angår bara mej.

Dagen började med att jag vaknade oerhört sent, sen åt jag en stor macka. Och sedan så packade jag i ordning mina arbetskläder, skulle ju jobba vid 4 idag, bättre att det redan var packat och så. Sen så duschade jag och lite sånt. Vid 1-2 kom Daniel hit, och vi bara pratade, låg i min säng och snackade, tills klockan gick. Och sen så var man på väg till jobbet. Men det var inget långt pass idag. Men det var jobbigt, jag stod i kassan hela dagen idag, och jag var liksom helt borta ibland, tänkte på Det hela tiden. Jobbigt... :(
Gick hem från jobbet med, jag tycker faktiskt att det är riktigt skönt att gå, med musik i öronen och allt, gå i sin egna takt. Gick på knappt 15 minuter. Tog ut mina sista pengar, sen får jag pengar av pappa tills imorgon. Längtar!

Älskar dej Daniel med hela mitt hjärta <3 Nu och föralltid <3

,ciiaoo

Inga kommentarer: