25 juni 2009

Om jag kunde drömma

Vilken dag. Haha, både skratt och gråt. Men framför allt skratt :) Idag har jag i stort sätt bara vart med mamma hela dagen, i stan och små shoppat :) Dagen började då med att fick hjälpa mamma med hennes nya mobil, asså... hon och elektronik, det är ingen bra kombination xD haha! Men hon förstår lite iaf :) Sen efter att jag duschat och sminkat mej så gick jag och mamma ner på stan, vi hade tänkt äta lite, typ macka eller något. Men jag bestämde att jag skulle ta hål i örat först :) När vi väl var där så gick allt åt helvete... jag tvekade, lipade och gnällde =/ Inte lätt att vara rädd och ha fobi för nålar =/ Efter ett tag så bestämde jag mej, att NU ska jag göra detta. Och, aa det gick väldigt snabbt, sen var det färdigt, men jag lipa sönder... haha stackars mamma som fick stå ut med mej och mitt tjatande... Som tröst så bjöd mamma mej på mat :) Det blev thai mat haha xD åt ju det igår med, men thai är alltid gott, i lagom med mängder, så ingen thai mat på ett tag :)

Sen efter att vi ätit så gick vi iväg för att kolla på örhänge som jag kan ha sen efter att det läkt, och jag hittade en söt liten ring :) fin fint! Sedan så begav vi oss till gina, där jag dock inte hittade något, köpte strumpor till mej själv xD haha! Medans mamma köpte Linas andra present så gick jag in på Bokhandeln och köpte en bok, Så länge vi båda andas. Hon i affären sa att den är riktigt bra. Får la hoppas på det då :D Sen så gick vi hemåt i värmen.
Mamma och pappa skulle iväg och kolla på tv som vi sen ska ha i Varberg, så jag gick hem och fixade, snackade sen med älskling, han slutade vid 4 och han var rätt sleten :/ stackare :) Men han ska ju bara jobba 2 veckor :) <3 Aja, nu ska jag lägga mej på altanen och läsa boken som jag då köpte :D Sen kommer älskling hit :) Ni får ha det bäst, ska ju jobba imorgon, sen efter jobbet så åker jag och Julia och badar :) alltid skönt med lite uppfriskning :D

,ciiaoo

Inga kommentarer: