12 juni 2009

Summer Of 2009

Sommarlov nu då. Helt sjukt, hade avslutning igår på morgonen, så mitt lov har i stort sätt redan börjat. Sorry att jag inte vart igång med bloggen, men jag har inte orkat skriva, kommer troligen skriva mindre nu under sommaren, om det inte är något riktigt roligt som jag vill skriva om :D Har en hel del saker att se fram emot :)
1. Liseberg med älskling, Karl och Sandra nr 2 :D
2. Stugan med farbror och Ann :D (Varberg)
3. Torsdagskvällarna med folk
4. Skara sommarland med judon
5. Sommarjobba och tjäna pengar :D
6. Shoppa :)
Och sist men inte minst :D Träffa älskling en massa :) :D <3

Igår så var det då avslutning som sagt, det var inte den roligaste avslutningen kan jag erkänna, rätt dryg om jag ska vara helt uppriktig. Efter avslutningen gick jag, Julia och Lager och alla andra ner mot stan, men jag och Julia skiljdes med dom andra vid ramnasjön :P Gick då vidare hem till henne för att äta jordgubbstårta :D As gott!! :D Sen hoppade vi stutsmatta lite grann med, och fotade en jävla massa. Efter en massa krångel med moppen, så tog vi en promenad ner till judon, för att hämta några grejer som tillhörde mej :P sen vandrade vi bort till Stisse och Niklas :P Men stack snabbt därifrån sen för att checka Julias konto, japp, hon bjöd mej sen på mat :D Spice'n Rice blev de :) Gott var't!

Efter de så tog jag bussen upp till Daniel, han skulle också med och kolla på Linas (min syrra) skolavslutning, plus att Sandra nr 2 skulle vara där med :D För att fördriva tiden så snackade vi, spelade och lite sånt :) När tiden väl va inne, tog vi bussen ner, där vi mötte Emil och Hampus på busshållplatsen xD busiga killar där, men riktigt snälla! Jag kan erkänna, att när vi väl gick av bussen, så ångrade man lite att man åkte ner, för det regnade xD och jag hade ju min kappa på mej, så ingen luva där inte xD Men vi stod där, träffade några gamla lärare och folk :) Efter att vi hört Sofia sjunga (Sandras syrra) Så bestämde vi oss för att kila iväg, det regnade och jag frös :/ Inget bra väder! På vägen hem blev de "Gul bild" leken :P inget kul, och jaag blev skiiit blöt :O shiit min jacka, mitt hår, mitt smink, allt var förstört när vi väl kom hem till honom. Men hans mamma och pappa var så omtänksamma :D Fick låna handduk och kläder :) Snällast<3 Visst, tog ett tag innan jag blev varm, men varm blev jag iaf! Sen blev det lite tjööt i köket, as roligt :D Daniels föräldrar är såå goa :D Shiit roliga och snälla :)

Det blev som sagt filmdags sen, American Pie, The Wedding* :) Hihi! Skrattade en hel del iaf :) Sen blev det nana kudde då :) Knasbollen glömde dra för fönstret, så jag vaknade ett antal gånger tidigt på morgonen, pga att jag trodde att klockan va mkt, men ljuset lurade mej! Stannade hos älskling tills klockan blev 3 ungefär, sen blev det hem, hämta Adams paket, ner till judon och äta student middag :D Roligt! Grattis Adam till studenten :) Kvällen ska nog bestå av mys med mej själv :(
Älskling är i stugan :)<3<3 Sorry för att detta inlägg blev långt, men skrev aldrig igår :) Ska försöka uppdatera (Y) :D Ha en bra sommar allesammans!

Älskar min Daniel :)<3

,ciiaoo

Inga kommentarer: