06 juni 2009

Mysig helg med Daniel


Ja, då är det Lördag igen då. Halva helgen har gått och snart är det en ny vecka :)
Var ju i Solviken med klassen från Torsdag till Fredag :) Skiit skoj -.- not! Ville bara hem. Fast, joo lite roligt vart det faktiskt, när vi lekte och badade, sen var resten tråk bara. Fick sån tur åka hem tidigt, Sabinas föräldrar kom och hämtade oss, och sen körde dom mig och Ida till Idas hus, där ifrån tog jag bussen hem, fick ju låna Idas busskort, tack gode gud för det! Aja, kom hem vid 12 ungefär, la mej dirr i sängen och sov en stund, sen satt jag vid datorn, sen så kom Julia till mej :) Jag hade lovat att färga hennes hår, och...aaa det blev inget bra :( Jag hade sömnbrist och var trött, så missade as mkt, sorry!

Åkte sen med Sandra nr 2 till stallet på eftermiddagen, det ösregnade, men trevligt var det, alltid kul att träffa henne, fast denna gång var jag dödstrött, somnade på hennes pappas jobb xD då är jag trött!

Sen efter en ridtur så tog jag sen bussen upp till Daniel, där jag tillbringade natten :) Det var roligt, busigt och mysigt :)<3 Vi kollade på en film, jag tycker att den var riktigt bra, kommer inte ihåg vad den heter, men den va bra! Somnade dock några gånger under filmen, men som sagt jag var dödstrött, även om jag drack lite Coca-cola, som brukar göra mej klar vaken :) Aja, efter filmen så la vi oss i sängen, efter nån timme somnade vi båda två :) Men jag vaknade upp ett par gånger under natten utan anledning, ingen direkt mardröm, men hade bara svårt att sova =/ knasigt. Vid 7 snoret så låg vi båda klar vakna, men somnade om vid 8 sen och vaknade sedan upp vid 10 tror jag? Sen låg vi bara och snackade, jag gav honom massage :D Han tyckte att det var as gött :) Så bäst som jag är då! :) Sen så åt vi frukost, och sen så var det dags för mej att åka hem, älskling skulle sen till sin stuga, och jag ville ju bara sova, så till slut gick jag hemåt :)<3 Tack för en underbar helg igen Daniel :) Det uppskattas! :D<3

Idag blir det troligen ingen utgång, är alldeles för trött för't! Ska lägga mej tidigt i kväll och bara slappa! Godis, dricka och en film, så ska de vara! Dock utan älskling :(<3 :)

Älskar dig Daniel, och det vet du! Du är min framtid<3<3

,ciiaoo<3

Inga kommentarer: