21 juni 2009

Let Me Fall Into Your Arms

Vilken dag. Helt obeskrivlig. Men roligt var det allt. Dagen började med att jag vaknade upp hemma hos älskling :) Mysigt! Dock var jag helt jävla död, har aldrig känt mig så trött i hela mitt liv. Men Daniel fick till slut upp mig från sängen, med tunga steg tog jag på mig kläder, sen kollade jag på klockan, hopp då fick man lite panik med tanke på hur kort tid jag hade och sånt. Men det gick bra, visst, vi skyndade oss, men vi hann med allt. Sedan så gick vi relativt snabbt mot mig, sen stod vi neranför mig en stund för att vänta på mamma och pappa, dem skulle komma och hämta oss, sen så for det iväg till kyrkan då. Rätt mö med folk asså, shiit, men där var iaf Sandra nr 2, sweet :D Aaa, då började konfa avslutningen, och... det var sååååå drygt! Jag somnade ett antal gånger, mådde rätt illa med pga att jag var tom i magen plus att det var sån tjock luft i kyrkan med. Men men, efter en lååång konfa avslutning, så satt vi och fika, funka, men det var mat som jag ville ha, inte kaffe och kakor :S men, inget att klaga över, sen var det bara att sitta i kyrkan i 20 minuter till, sen äntligen så fick vi åka hem. Pust* MAT! Inte för att jag åt så värst mkt, men åt gjorde jag! Duktigt! Det var mycket folk där, orkar dock inte rabbla upp alla, men folk va de!
Efter våran lilla mat bit, så gick jag och Daniel in i köket, och började göra tårtan som jag hade tänkt göra :) Det skulle bli en maräng tårta :D Och, aaa det blev faktiskt riktigt riktigt bra, tack till älskling, han gjorde också tårtan :D Vi hade då maräng bottnar, sen grädde, sedan banander, sen mandarin bitar på, sedan la vi på den andra maräng delen, sedan la vi grädde på hela tårtan så att vi täckte allt, medans jag vispade grädde så klippte Daniel ut ett kors, som jag sedan skulle lägga över tårtan och lägga riven choklad över, så skulle de då bli ett snyggt kors :D Och efter allt, så blev den riktigt bra, jag åt inte upp min tårta, bara små åt, fy på mej! Men men, folket gick och alla begav sej hemåt, daniel hjälpte till lite med små saker, sen så åkte han hem med, men kom snabbt tillbaks för att då lämna min väska med kläder, som jag glömde hos honom :) Och då blev det sen att vi stod en stund utanför mej, varmt, svar JA! Mysigt, svar JAAAA! :D

Glömde även skriva, att igår så sov jag då hos daniel, det var riktigt kul :P Fast det är det ju varje gång ändå :D Vi kollade på Mr. Bean xD haha skiit skoj! Och somnade typ vid 3, stackars daniel som inte fick mig att gå upp med en gång imorse, men efter att han typ tjatat i 20 minuter så gav jag mej :)<3 Tack älskling för allt!<3 Du förgyller min dag:)<3<3 Btw, fick 3.000 kr av Liv från Norge, tacksam! <3

,ciiaoo

Inga kommentarer: