04 juni 2009

Torsdag

Idag är det Torsdag då :) Veckan har gått relativt fort, eller som Daniel sa igår, den har gått alldeles lagom fort, och det kan jag faktiskt hålla med om. Igår blev det en kort snabbis i skolan, sen hem och plugga sista svenska grejerna, känns så skönt att ha dom gjort nu. Sen så kom Daniel hit vid 5 tiden ungefär, jag hade redan sminkat mej och sånt :D så duktig som jag är. Och vi begav oss mot stan, där balen skulle vara då, vid Grand Hotell. Där träffade man några, och såg en del annat folk med :) Vi såg Nicklas brorsa men kom inte på vad han hette xD Fast nu fick jag reda på't :) Sebastian hette han (Y)

Aja,igår efter balen så gick vi till Espresso House och tog en fika, eller en fika var det la inte, men vi tog ngt varmt att dricka med tanke på hur kallt och blåsigt det var ute även om solen lyste! Vi satt där en stund och pratade, såg en massa roligt folk utanför som gick och aaa, det var mysigt! På väg hem flummade vi, vilket är ganska vanligt xD Jag, så klantig som jag är, ramlar i skogen och slår i ryggen i några rötter som låg på marken. Aj! Skratta gjorde vi iaf, sen så mobbade han mej för att han trodde att jag sa tjugofemti meter, men jag sa faktiskt 50 meter haha! Och sen va vi hemma i 20 minuter, sedan så var det dags för pöjken att åka hem :) Mamma och pappa erbjöd våfflor, men dock var klockan så mycket, och både jag och Daniel hade ingen mat lust :/ det har jag inte idag heller, knäppt!

Hopp, skolan sen, sedan åker man till Solviken/Fristad med klassen, har inget att se fram emot, vill bara att det ska bli Fredag :D Då blir det shopping med Julia sötnosen, hämta ut Daniels armband, sen färga Julias hår, duscha och fixa mej, sen drar man till älskling för att spendera helgen där hos han :)<3<3

Kommer troligen inte skriva på ett tag eftersom att jag inte kommer att vara hemma på några dagar :) Så ha det bra!!

Älskar dig Daniel, <3 :)

,ciiaoo

Inga kommentarer: