07 juni 2009

Don't Fall Asleep To Soon

Söndag ida då. Ingen rolig dag :( Allt känns piss just nu, kan troligen bero på att jag är trött, och att min kropp inte orkar mer... Har bara vart hemma idag, lagade mat innan idag (Y) Det blev kött med ris och grönsaker. Lite lätt sådant.

Mamma och pappa är ute och fiskar, så jag är ensam hemma med syrran, vilket gör det hela ännu tråkigare :( Älskling är i sin stuga, vet ej när han kommer hem igen.<3
Gårdagen blev inget lyckat heller... Har fortfarande ont i huvudet sen smällen :( Sitter bara här och deppar över allt som är i det stora hela helt onödigt. Och regnet gör ju saken inte bättre. Usch! Imorgon är det skola, fast jag har inga lektioner, men sen har jag fått höra från en del folk att vi har lektioner ändå. Men har jag 1 lektion imorgon, så skiter jag i den, går fan inte till skolan för 1 enda piss lektion liksom. Aja, dagen lär ju inte bli bättre tror jag :/ Hoppas att något kul händer!

Snart sommarlov! <3
Saknar min daniel<3

,ciiaoo

Inga kommentarer: