20 juni 2009

Midsommar

Det var ett tag sen som jag uppdaterade, men som sagt, jag kommer att skriva mindre under sommaren, pga att jag inte orkar eller har tid. I Torsdags så åkte man snabbt till Göteborg för att hämta Lina från konfa lägret, sedan drog man till Varberg, sov heeeela vägen dit, jag var rätt trött :) Men när vi väl kommit fram så var det bara att packa upp, och fixa lite. Mormor hade redan gått och lagt sej, det var bara morfar som var uppe, sa hej snabbt, sen så blev det lite mys med dom andra :D Lite för mycket av det goda kanske :) Vinet var mycket gott, tack till alla för en underbar kväll, till en del av er iaf. Sen somna man direkt också.

Midsommar firade vi hos några, Pernilla och Peter, relativt kul, det var en till som var där som dom kände som hette Ture, haha as rolig va han xD Drog en massa skämt och skit ;) Men den kvällen blev lugn och fin. Sen for vi hem vid 11 tiden, somnade sen vid 1-2 kanske? Sedan så var det upp igen och packa, sen åka vid 12 :) Påvägen hem blev det glass :D Jag mådde lite illa, så ville ha något kallt i magen :) Mums!

Idag har jag i stort sätt fixat en massa inför imorgon, det är ju som sagt konfa fest här, ska bli skoj! Får la skriva imorgon hur allt blev :) Hoppas på en lyckad fest :) Mycket folk och god mat! Åker strax till älskling, ha det bäst!<3

,ciiaoo

Inga kommentarer: