23 juni 2009

The Way We Are

Japp, då är dagen snart slut. Och ändå har jag hunnit med en del. Dagen började med att jag stack till banken innan jag jobbade, och sen satte in pengarna på mitt konto. Sedan så var det bara att ta bussen till knalleland och byta om och sen börja jobba. Hade samma tid som igår. Ganska kort pass då alltså. Fick ha matsalen en större del av dagen, sen så fick jag stå i kassan i det sista. Stressigt? JA!

Efter jobbet stack jag snabbt och köpte smink, behövde nytt! Sedan så gick jag hem, fixade lite, sen kom älskling hit och bytte snabbt om till vanliga kläder för han hade också jobbat :) Sedan så begav vi oss ner till stan för att köpa några saker, efter det så gick vi till pizzerian vid hemmakväll :) Åt lite, sedan så gick vi sakta hemåt :) La oss på en filt på gräsmatten och låg där och myste och solade :) Myspys<3

Efter en stund, så kom mamma och pappa hem, och sen så förflyttade vi oss in till sängen xD jag mobbade han lite för mycket tror jag ;)<3 Sen så gick då klockan och han begav sej hemåt :) Stod en stund vid busshållplatsen :) och sen kom bussen :) Nu ska man sova ut länge imorgon :) Ska troligen åka till sjön med älskling imorgon, sola och bada :D myyys!<3 Ska kila!
Ha det bäst allesammans!
Älskar min bus daniel :)<3

,ciiaoo bello

Inga kommentarer: